Campanii PPC sau reclame plătite

Maximizează-ți rata de conversie cu servicii PPC. Te ajutăm să îți construiești o prezență online puternică, plasându-te în vârful rezultatelor de căutare și generând lead-uri semnificative pentru afacerea ta.

Beneficii

De ce să rulezi campanii PPC?

Servicii

Maximizează-ți rata de conversie cu servicii PPC

Amplifică-ți prezența online și generează mai multe vânzări cu ajutorul campaniilor PPC. De la crearea și setarea campaniilor, până la monitorizarea și optimizarea lor, ne vom ocupa de tot ce e nevoie pentru maximizarea rezultatelor tale.

Paid Search

Menține-ți poziția deasupra competiției pentru termeni de căutare populari și atrage trafic valoros pe site-ul tău web.

Google Shopping

Atrage atenția potențialilor cumpărători prezentându-le într-un mod eficient informații despre produsele tale.

Performance Max Ads

Folosește puterea machine learning pentru a ajunge la un public extins, atrăgând mai mulți clienți noi.

Local Service Ads

Conectează-te direct cu o audiență locală, interesată de serviciile sau produsele pe care le oferi.

Reclame Youtube

Ieși în fața celor peste 2,5 miliarde de utilizatori ai platformei YouTube și captează atenția publicului cu o reclamă video de efect.

Reclame Display

Construiește notorietatea brandului tău și devino cunoscut cu campanii creative tip display.

Campanii Remarketing

Amintește clienților și potențialilor tăi clienți de tine prin campanii remarketing tactice, adaptate comportamentului din online.

Descoperă răspunsuri rapid

Întrebări Frecvente

Ce este un audit PPC?

Un audit PPC este o evaluare detaliată a performanței contului publicitar, analizând cuvintele cheie, structura campaniilor, costurile, relevanța anunțurilor și strategia de licitație. Scopul unui audit PPC este identificarea punctelor tari și a celor slabe, pentru a îmbunătăți eficiența și rezultatele campaniilor.

Pe ce platforme se rulează campanii PPC?

Campaniile PPC pot fi desfășurate pe diverse platforme, cum ar fi Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și multe altele. Alegerea platformei depinde de publicul țintă, obiectivele campaniei și tipul de produs sau serviciu promovat.

Ce înseamnă PPC?

PPC vine de la Pay-Per-Click sau Plata-pe-Click. Este o metodă de publicitate online, în care plătești pe rezultate, mai exact, pe fiecare click din anunțul creat.

Ce este remarketing?

Remarketingul este un tip de reclamă online, care țintește persoanele care au interacționat cel puțin o dată cu site-ul tău sau anunțurile tale. Prin campaniile de remarketing, anunțurile sunt afișate acestor persoane prin intermediul altor site-uri sau platforme, având scopul de a le reaminti de produsele sau serviciile tale și a stimula generarea de conversii.

Cât costă reclamele PPC?

Costul reclamelor PPC diferă în funcție de mai mulți factori, precum: platforma utilizată, industrie, concurența pentru cuvintele cheie sau relevanța anunțurilor. Costurile unui click variază de la câțiva lei la zeci de lei, având posibilitatea de a scădea semnificativ printr-un proces de optimizare corectă.

CERE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ

Utilizează acest formular sau datele noastre de contact pentru a cere o ofertă personalizată.

PRIN TRANSMITEREA ACESTUI FORMULAR CONFIRM CĂ SUNT DE ACORD CU POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE.