Strategie și identitate de brand
Atunci când vine vorba despre modul în care va arăta afacerea ta pe piață, e bine să îți iei timp pentru a gândi în cele mai mici detalii direcția brandului sau chiar să apelezi la specialiști care te vor ajuta în procesul amplu de creionare a strategiei și identității vizuale.
Beneficii
De ce ai nevoie de o strategie și identitate de brand?
- Pentru construirea încrederii și loialității clienților
- Pentru a te poziționa corect în ochii publicului țintă
- Pentru a avea o bază solidă în poziționarea brandului și comunicarea valorilor
- Pentru a sprijini obiectivele de marketing ale companiei
- Pentru a face business într-un mod profesionist
- Pentru a te diferenția de concurență
Servicii
Soluții complete pentru identitatea vizuală a brandului tău
Definim împreună poziționarea și identitatea brandului tău pentru a te ajuta să te diferențiezi pe piață, să atragi clienții potriviți și să construiești o imagine coerentă și memorabilă.

Strategie și poziționare de brand
Înțelegem antreprenorul și valorile reprezentative, misiunea și viziunea acestuia, ideea de afaceri și tot ceea ce își dorește să reprezinte noul brand, iar în baza acestora definim o strategie de brand cuprinzătoare care să susțină businessul pe termen lung.

Analiza concurenței
Ne îndreptăm atenția și spre tendințele industriei în care activezi, nevoile clienților satisfăcute de actualii furnizori din piață și modul în care se poziționează aceștia, pentru a putea identifica oportunitățile și a face, totodată, diferențieri semnificative.

Brand messaging
Definim mesajele cheie ale brandului, precum misiunea, viziunea și valorile care vor fi expuse publicului, sloganul și/sau tagline-ul, promisiunea unică de valoare (USP), asigurându-ne că toate acestea rezonează cu clientul ideal.

Identitate vizuală
Etapa în care creionăm logo-ul, alegem culorile reprezentative, fonturile, simbolurile și toate detaliile adiacente care vor reflecta într-un mod precis valorile și personalitatea brandului.

Brand Guidelines
Conceperea unor ghiduri detaliate care reglementează utilizarea corectă a elementelor de brand. Acestea vor prezenta modul în care elementele au și nu au voie să fie poziționate, în diferite contexte și materiale de marketing care se vor crea ulterior finalizării strategiei și identității de brand.

Campanii lansare brand
În cazul în care îți dorești ca lansarea brandului să fie făcută într-un mod inedit, putem face și acest lucru alături de tine. Practic, gândim strategia de lansare a brandului și tacticile specifice prin care vom face acest lucru.

Design grafic marketing colateral
După lansarea brandului, cel mai probabil vei avea nevoie de diferite materiale de marketing care să mențină coerența și recunoașterea brandului tău, precum sunt bannerele web, elemente grafice pentru site, afișe, broșuri, roll-up-uri etc.
Descoperă răspunsuri rapid
Întrebări Frecvente
Strategia de brand reprezintă un plan strategic prin care o afacere intenționează să se poziționeze pe piață, să comunice cu publicul țintă, să-și prezinte oferta și avantajele pe care le oferă acestora, iar identitatea vizuală reprezintă ansamblul de elemente grafice (logo, font, culori, simboluri, design) care reflectă identitatea și personalitatea brandului.
Un brand reprezintă totalitatea percepțiilor și a experiențelor generale pe care publicul le are cu afacerea ta, în timp ce identitatea vizuală face referire la aspectele vizuale, de design, ale afacerii, precum sunt logo-ul, culorile și fontul.
Strategia de marketing are o importanță deosebită în contextul unei afaceri deoarece oferă direcție și scop acesteia, poziționează brandul în ochii și percepțiile consumatorilor, asigură coerență în comunicare, definitivează relația cu publicul și contribuie la o prezență puternică pe piață.
Prima impresie a unui brand este dată de interacțiunea publicului cu logo-ul, așadar importanța acestuia este de necontestat. Un logo bine conceput este memorabil de la prima vedere, transmite esența brandului tău și este sugestiv pentru activitatea afacerii tale.
Culorile au rolul de a influența percepția publicului despre brand și de a asocia brandul cu valorile și calitățile acestuia. Contribuie, de asemenea, la transmiterea emoțiilor și a mesajelor cheie despre brand.
CERE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
Utilizează acest formular sau datele noastre de contact pentru a cere o ofertă personalizată.
- 0751 970 689
- 0752 184 416
- contact@theonliners.ro
- Cluj Napoca