Strategie de marketing personalizată pentru dezvoltarea afacerii tale
Acțiunile de marketing ale afacerii tale trebuie să fie organizate și strategic gândite pentru rezultate performante. Ia-ți timp sau o echipă de specialiști pentru a pregăti atent strategia de marketing și a începe implementarea ei.
Beneficii
De ce ai nevoie de o strategie de marketing?
- Oferă claritate obiectivelor pe care le ai de îndeplinit
- Înțelegi mai bine publicul tău țintă și canalele prin care poți ajunge la el
- Te diferențiază de acțiunile concurenților
- Te ajută să folosești în mod eficient resursele de care dispui
- Contribuie la evaluarea precisă a acțiunilor de marketing, folosind KPI-uri relevanți
Etape/Pași
Etapele realizării unui plan complet de marketing
Pentru a-ți livra un plan de marketing complet și potrivit nevoilor tale, vom trece prin toate etapele prezentate mai jos:
Etapa 1
Înțelegerea domeniului de activitate, tipului de business și a obiectivelor acestuia
Etapa 2
Definirea obiectivelor de marketing în baza obiectivelor de business
Etapa 3
Identificarea publicului țintă/clientului ideal
Etapa 4
Analiza celor mai relevanți concurenți
Etapa 5
Stabilirea canalelor de marketing
Etapa 6
Alegerea tacticilor de marketing care vor face posibile îndeplinirea obiectivelor
Etapa 7
Stabilirea KPI-urilor pe baza carora se va analiza performanța activităților de marketing
Etapa 8
Stabilirea bugetului necesar pentru implementarea tacticilor și obținerea rezultatelor dorite
Etapa 9
Implementarea și monitorizarea strategiei
Etapa 10
Măsurarea și optimizarea continuă a performanței campaniilor
Descoperă răspunsuri rapid
Intrebări Frecvente
Strategia de marketing reprezintă planul strategic care înglobează diverse aspecte ale unui business în vederea atingerii obiectivelor sale comerciale. Printre aspectele care compun o strategie de marketing se numără stabilirea obiectivelor de marketing, definirea publicului țintă, a mesajelor cheie, alegerea canalelor de promovare, stabilirea indicatorilor de performanță, precum și a bugetului financiar disponibil.
Printre obiectivele de marketing se pot număra consolidarea brandului, creșterea numărului de clienți și respectiv de vânzări, fidelizarea clienților, înțelegerea nevoilor și a dorințelor clienților, introducerea unui nou produs/serviciu pe piață.
Există mai multe canale de marketing care se pot utiliza în vederea atingerii obiectivelor de marketing, depinde însă de specificul fiecărei afaceri. Din punct de vedere al marketingului online, canalele ar fi: Social Media, Email Marketing, SEO/SEM, PPC (pay-per-click). Iar din punct de vedere al marketingului offline, canalele principale ar fi: materialele promoționale, evenimentele, reclamele în presă.
În bugetarea unei strategii de marketing se ține cont de obiectivele de marketing setate, de diversitatea canalelor de marketing alese și, bineînțeles, de rezultatele așteptate. Bugetul trebuie să fie unul realist, în concordanță cu toate acțiunile stabilite în cadrul strategiei.
Strategia de marketing reprezintă un element-cheie în procesul atingerii obiectivelor de business. Mai precis, aceasta poate contribui semnificativ la atragerea de noi clienți, creșterea vânzărilor, consolidarea brandului, fidelizarea clienților, optimizarea costurilor de atragere a clienților, comunicarea eficientă a avantajelor produselor/serviciilor, adaptarea la schimbările pieței, precum și îmbunătățirea relației cu clienții.
CERE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ
Utilizează acest formular sau datele noastre de contact pentru a cere o ofertă personalizată.
- 0751 970 689
- 0752 184 416
- contact@theonliners.ro
- Cluj Napoca