Strategie de marketing personalizată pentru dezvoltarea afacerii tale

Acțiunile de marketing ale afacerii tale trebuie să fie organizate și strategic gândite pentru rezultate performante. Ia-ți timp sau o echipă de specialiști pentru a pregăti atent strategia de marketing și a începe implementarea ei.

Beneficii

De ce ai nevoie de o strategie de marketing?

Etape/Pași

Etapele realizării unui plan complet de marketing

Pentru a-ți livra un plan de marketing complet și potrivit nevoilor tale, vom trece prin toate etapele prezentate mai jos:

Etapa 1

Înțelegerea domeniului de activitate, tipului de business și a obiectivelor acestuia

Etapa 2

Definirea obiectivelor de marketing în baza obiectivelor de business

Etapa 3

Identificarea publicului țintă/clientului ideal

Etapa 4

Analiza celor mai relevanți concurenți

Etapa 5

Stabilirea canalelor de marketing

Etapa 6

Alegerea tacticilor de marketing care vor face posibile îndeplinirea obiectivelor

Etapa 7

Stabilirea KPI-urilor pe baza carora se va analiza performanța activităților de marketing

Etapa 8

Stabilirea bugetului necesar pentru implementarea tacticilor și obținerea rezultatelor dorite

Etapa 9

Implementarea și monitorizarea strategiei

Etapa 10

Măsurarea și optimizarea continuă a performanței campaniilor

Descoperă răspunsuri rapid

Intrebări Frecvente

Ce este o strategie de marketing?

Strategia de marketing reprezintă planul strategic care înglobează diverse aspecte ale unui business în vederea atingerii obiectivelor sale comerciale. Printre aspectele care compun o strategie de marketing se numără stabilirea obiectivelor de marketing, definirea publicului țintă, a mesajelor cheie, alegerea canalelor de promovare, stabilirea indicatorilor de performanță, precum și a bugetului financiar disponibil.

Care ar putea fi obiectivele de marketing?

Printre obiectivele de marketing se pot număra consolidarea brandului, creșterea numărului de clienți și respectiv de vânzări, fidelizarea clienților, înțelegerea nevoilor și a dorințelor clienților, introducerea unui nou produs/serviciu pe piață.

Care sunt principalele canale de marketing?

Există mai multe canale de marketing care se pot utiliza în vederea atingerii obiectivelor de marketing, depinde însă de specificul fiecărei afaceri. Din punct de vedere al marketingului online, canalele ar fi: Social Media, Email Marketing, SEO/SEM, PPC (pay-per-click). Iar din punct de vedere al marketingului offline, canalele principale ar fi: materialele promoționale, evenimentele, reclamele în presă.

Cum se bugetează strategia de marketing a unei companii?

În bugetarea unei strategii de marketing se ține cont de obiectivele de marketing setate, de diversitatea canalelor de marketing alese și, bineînțeles, de rezultatele așteptate. Bugetul trebuie să fie unul realist, în concordanță cu toate acțiunile stabilite în cadrul strategiei.

Cum poate o strategie de marketing contribui la obiectivele de business?

Strategia de marketing reprezintă un element-cheie în procesul atingerii obiectivelor de business. Mai precis, aceasta poate contribui semnificativ la atragerea de noi clienți, creșterea vânzărilor, consolidarea brandului, fidelizarea clienților, optimizarea costurilor de atragere a clienților, comunicarea eficientă a avantajelor produselor/serviciilor, adaptarea la schimbările pieței, precum și îmbunătățirea relației cu clienții.

CERE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ

Utilizează acest formular sau datele noastre de contact pentru a cere o ofertă personalizată.

PRIN TRANSMITEREA ACESTUI FORMULAR CONFIRM CĂ SUNT DE ACORD CU POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE.